Va där det egentligen allt handlar om? Kärlek, sex, att såra, att vinna, att se vad som händer, vad handlar det om? snälla jag behöver få veta. Vad vill du ha av mig, vad vill jag ha av dig. Din närhet ger mig mycket men den kommer ge mig mindre i slutändan om du vill det jag inte behöver. Det jag inte behöver är att bli sårad för att jag hoppades för mycket. Jag börjar sluta hoppas, det gör mig till någon jag inte är. 
Ska alla som du få mig att känna mindre hopp så kan de verkligen verkligen vara. Så viktig är inte din kropp. Just nu vill jag har ditt hjärta mer än något annat. 
 
Jag vill ha ditt hjärta och alltid ha doften av dig på kudden. men helst av allt alltid vakna upp av att se ditt fina sovande ansikte med den där perfekta näsan, dina tunga andetag.. jag hade avskytt om de kommit från någon annan är just du. du är en främling, måste påminna mig om det ibland. synd, du är ändå nära.