När man tror att man inte bryr sig, då ljuger man nog för sig själv. När jag redan innan jag vet något om någonting bestämmer hur något som inte ens inlets kommer avslutas. Det är det värsta med att vara jag. Ibland vill jag koppla bort hjärnan från kroppen, agera med kroppen. själen, vart fan sitter den. Om jag ska göra det här ska det fan vara helhjärtat, vackert och försöker ni stoppa mig finns ni inte längre. 
 
jag är så jäkla himla nedrans trött på att ta hänsyn till det som inte gör mig gott. jag är också så himla nedrans trött på att jag när jag inte tar hänsyn till någon annan än mig själv känner mig skyldig. jag jag jag jag. behöver det vara så jäkla svårt att låta sig själv få vara lycklig. om ens för en kväll. en natt. en morgon. damn boy, your beautiful to me. 

Kommentera

Publiceras ej